Ferrari 250 1964 Tour the France - Macheta 1:18 Die Cast

Tour de France Automobile a fost lansat în 1899 și a avut loc aproape anual până în 1986. Prima sa cursa postbelică din 1951 a marcat începutul...
+ Vezi toata descrierea
Poti sa te razgandesti 30 zile timp de retur

2 999,00 lei

-290,00 lei

2 709,00 lei

CMC-M157

OOPS!
Ne pare rau, produsul nu este momentan in stoc!

Nou

Tour de France Automobile a fost lansat în 1899 și a avut loc aproape anual până în 1986. Prima sa cursa postbelică din 1951 a marcat începutul unei "epoci de aur" care urma să se încheie în 1966. În timp, Ferrari a oferit un punct de referință cu mașinile sofisticate GT. Între 1951 și 1962, Scuderia a câștigat de opt ori în totalitate.

Tour de France Automobile 1964 a avut loc între 11 și 20 septembrie în Franța și Italia.

Cu un Ferrari GTO (șasiul # 4153), perechea de șoferi belgieni Lucien Bianchi / Georges Berger sa alăturat altor 116 concurenți pentru a începe competitia, în orașul Lille.


În următoarele nouă zile, competitia sa derulat în șase etape, acoperind o distanță totală de 6.060 de kilometri, care sa încheiat la Nisa. Numai 36 de echipe au ajuns la final în sudul Franței. Ca de obicei, participanții au trebuit să finalizeze un drum lung prin Franța care a fost programat pe etape, dar de această dată a fost inclusă o vizită la Monza, Italia. În ansamblu, cursa lungă a constat în curse de circuit pe piste de curse de la Reims, Rouen, Le Mans și Monza, în plus față de cursele de munte la celebrele Col du Tourmalet, Mont Ventoux și Col de Turini. Prima apariție a unei echipe de curse americane a provocat o senzație. Nu a fost nimeni altul decât Carroll Shelby însuși, care a înscris trei Shelby Daytona pentru grila de start. La început, aceste
coupé de 380 de cai au dominat cursa, însă toți s-au retras în a treia etapă din cauza unor accidente grave. În cele din urmă, un GTO 250 a preluat conducerea de mai multe ori: Pilotarea GTO cu numărul de start 172, Lucien Bianchi și Georges Berger au devenit câștigătorii generali în clasa GT. Încă o dată, GTO sa dovedit a fi purtătoarea standard.


Utilizarea echipei de curse și / sau a numelor șoferilor, a simbolurilor, a numerelor de start și / sau a descrierilor este exclusiv pentru scopuri de referință. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, aceasta nu implică faptul că modelul de scară CMC este un produs al oricăruia dintre aceste echipe / conducători auto sau susținut de oricare dintre acestea.


Model de precizie din metal cu arc manual, construit din 1.863 piese unice, din care 1.223 sunt fabricate din metal • Reportarea autentică a Tour de France Automobile arată • Capota funcțională a motorului, dotată cu o tijă de susținere, încuietori cu eliberare rapidă și curele din piele pentru fixare • Ușile funcționale cu ferestre glisante • Capacul trunchiului are o bară de sprijin și se deschide pentru a dezvălui o roată de rezervă • Plăcuța rezervorului de combustibil spate cu un capac detașabil
• Roți perfect cablate, fiecare cu jantă din aliaj ușor și piuliță de blocare centrală Borrani detașabilă (cu filete drepte și drepte pe partea laterală)

• Motor cu 12 cilindri foarte detaliat, dotat cu toate agregatele, conductele și cablarea

• Replicarea meticuloasă a interiorului mașinii de curse, cu colivie și centuri de siguranță. Scaune tapițate în huse textile cu garnituri de piele

• Tablou de bord integrat cu o gamă completă de instrumente și comenzi

• Elaborați șasiu, suspensii față și spate, rezervor de ulei și rezervor de combustibil (toate fiind fabricate din oțel inoxidabil), o șină de evacuare impresionantă în stilul cursei din sistemul de evacuare.

• Placă de bază detașabilă din oțel inoxidabil

Caracteristici diferite de modelul de versiune standard

• Trei intrări de aer din față sunt lăsate deschise (capace montate ambalate în cutie)

• Deflector de vânt pentru intrarea aerului din stânga în capota motorulu

• Capacul se deschide cu orificii de blocare peste lichidul de răcire și umpluturile de ulei

• Lămpile auxiliare din față, oglinzile exterioare sau orificiile de deschidere din spate

• Plăcuțele de înmatriculare din față și din spate care poartă marca de înmatriculare MO-84265

• Numele perechilor de șoferi de pe ansamblurile frontale stânga / dreapta

Detalii tehnice ale vehiculului original:

Corpul coupe cu două locuri (Berlinetta) este din aluminiu pe un cadru tubular cu armătură laterală

Motorul V cu 12 cilindri cu un unghi al cilindrului 60 și cu arbori cu came duale deasupra capului

Lubrifierea uscată a bazinului

Axa x cursa: 73 x 58,8 mm Deplasare: 2.953 cc Comprimare: 9,8: 1 Puterea maximă: 300 CP la 7500 rpm Viteză maximă: Aprox. 280 kmh Amestecare: 6x Weber 38 DCN-carburator dual Transmisie: Transmisie manuală cu tracțiune spate sincronizată în 5 trepte Suspensie: Suspensie independentă frontală pe șuruburi trapezoidale cu arcuri elicoidale; osie rigidă din spate cu arcuri longitudinale, amortizoare Koni și remorcare Watt

Comentariile clientilor

Scrieţi o recenzie

Ferrari 250 1964 Tour the France - Macheta 1:18 Die Cast

Scrieţi o recenzie

Ce spun clientii despre noi

Recenzii 100% reale