Nici un produs
Felicitare model tematic 12,00 lei | ||
Recomandarea creatorului 12,00 lei | ||
Felicitare de lux model Disney 10,00 lei | ||
None |
2 500,00 lei
-189,00 lei
2 311,00 lei
CMC-M153
În martie 1961, oamenii de la Ferrari erau nervoși. Acest lucru sa datorat introducerii iminente a unui nou tip de Jaguar E la Salonul Auto de la Geneva. Mașina a fost văzută ca un concurent serios, iar Ferrari era foarte preocupat de supremația sa în cursele cu motor.
Enzo Ferrari a acționat imediat și ia încredințat lui Giotto Bizzarrini proiectarea unei noi mașini din clasa GT. Bizzarrini a decis să lucreze cu modelul 250GT / SWB, un model care și-a dovedit valoarea în fața testelor dure. Era foarte clar că o mică schimbare, dacă este cazul, urma să fie făcută din șasiu, în timp ce ampatamentul ar rămâne același la 2,400 mm. Modificările majore care au urmat au implicat puntea spate, aerodinamica corpului și centrul de greutate. În plus, a fost asigurat un tren de transmisie îmbunătățit.
Mașina a obținut omologarea cu noua denumire de tip 250 GTO, unde "O" reprezintă cuvântul italian "homologate" (omologat, certificat). Dar din cauza unei "lovituri de stat" impotriva lui Enzo Ferrari, mai multi designeri GTO, inclusiv Bizzarrini, au trebuit sa paraseasca compania.
El a fost urmat de Mauro Foghieri, care a lucrat împreună cu constructorul de caroserie Sergio Scaglietti și a finalizat proiectul de dezvoltare. Noul GTO sa bucurat de un corp uimitor de frumos și a fost prezentat presei internaționale la Maranello în februarie 1962.
e la 2400 mm. Modificările majore care au urmat au implicat puntea spate, aerodinamica corpului și centrul de greutate. În plus, a fost asigurat un tren de transmisie îmbunătățit.
Debutul de curse al GTO a fost la ora 12 din Sebring, în 1962, în SUA. Duolul său de conducere, Phil Hill și Olivier Gendebien, a câștigat clasa GT și a terminat pe locul 2. Din acel moment, seria câștigătoare a continuat; Ferrari a câștigat campionatul constructorilor în 1962, 1963 și 1964 consecutiv. Au fost construite 39 de vehicule GTO, dintre care trei au fost echipate cu un motor de 4 litri.
Bine ați venit la o replică 250 GTO cu o execuție absolut extraordinară a CMC. Aveți opțiunea de a alege între finisajele de argint, galben, albastru și roșu în funcție de preferințele dvs.
Utilizarea echipei de curse și / sau a numelor șoferilor, a simbolurilor, a numerelor de start și / sau a descrierilor este exclusiv pentru scopuri de referință. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, aceasta nu implică faptul că modelul de scală CMC este un produs al oricăruia dintre aceste echipe / conducători auto sau susținut de oricare dintre acestea.
Utilizarea echipei de curse și / sau a descrierii motorului
• Model de precizie din metal, prelucrat manual, cu acționare pe stânga, construit din 1841 de piese unice, din care 1.215 sunt fabricate din metal
• Replica autentică la scară, a caroseriei personalizate de renumitul constructor de caroserie Sergio Scaglietti
• Capăt frontal replicat elegant, cu capace detașabile ale celor trei prize de aer
• Un material de umplere a lichidului de răcire sub capacul deschis în capotă; un material de umplere a rezervorului de ulei amplasat sub partea dreaptă a lunetei cu un capac care poate fi deschis
• Ștergătoare de parbriz complicate cu lame de cauciuc reale
• Capota funcțională a motorului, dotată cu o tijă de susținere, încuietori funcționale pentru eliberarea rapidă, curele din piele și catarame pentru fixare sigură
• Ușile funcționale cu ferestre glisante
• Capacul trunchiului are o bară de sprijin și se deschide pentru a dezvălui o roată de rezervă
• Plăcuța rezervorului de combustibil spate cu un capac detașabil
• Roți permise cu o jantă din aliaj ușor, spițe și șuruburi din oțel inoxidabil
• Deșurubați piulițele de blocare centrală Borrani (cu filete drepte pe partea laterală) pentru a scoate roțile
• Motor cu 12 cilindri foarte detaliat, dotat cu toate agregatele, conductele și cablarea
• Replicarea meticuloasă a interiorului și a accesoriilor sale de curse, cum ar fi cuștile și centurile de siguranță. Scaune tapițate în huse textile reale cu piele trimmimgs
• Tablou de bord integrat cu o gamă completă de instrumente și comenzi pe o suprafață de vopsea fină
• Elaborați șasiu care dezvăluie suspensiile din față și din spate reproduse în mod autentic, rezervorul de ulei pentru lubrifierea bazinului uscat și rezervorul de combustibil (toate fiind fabricate din oțel inoxidabil) în plus față de o șină de evacuare impresionantă în sistemul de evacuare.
• Placă de bază detașabilă din oțel inoxidabil și un finisaj strălucitor
Caracteristică specială: 3 capace de închidere pentru prizele de aer suplimentare de deasupra grila radiatorului, de asemenea detașabile dacă este necesar.
Detalii tehnice ale modelului original:
Corpul coupe cu două locuri (Berlinetta) este din aluminiu pe un cadru tubular cu armătură laterală
Motorul V cu 12 cilindri cu un unghi al cilindrului 60⁰ și cu arbori cu came duale deasupra capului
Lubrifierea uscată a bazinului
Axa x: 65 x 58,8 mm
Deplasare: 2.953 cc
Comprimare: 9,8: 1
Puterea maximă: 300 CP la 7500 rpm
Viteză maximă: Aprox. 280 kmh
Amestecare: 6x Weber 38 DCN-carburator dual
Transmisie: Transmisie manuală în 5 trepte, sincronizată
Suspensie: Suspensie independentă frontală pe șuruburi trapezoidale cu arcuri elicoidale; osie rigidă din spate cu arcuri longitudinale, amortizoare Koni și remorcare Watt
Frâne: Frânele cu discuri în jur
Ampatament: 2,400 mm
Track front / rear: 1.354 (1.351) / 1.350 (1.346) mm
Vehicul lungime / lățime / înălțime: 4.325 / 1.600 / 1.210 mm
Greutate proprie: Aprox. 900 kg
Perioada de construcție / cantitate: 1962-1964 / 36 buc. + 3 unități cu 4 litri-motor