Nici un produs
Felicitare model tematic 12,00 lei | ||
Recomandarea creatorului 12,00 lei | ||
Felicitare de lux model Disney 10,00 lei | ||
None |
5 395,00 lei
CMC-M199
Livrare gratuita comenzi peste 100 lei, 24h
275 GTB era un automobil Gran Turismo cu doua locuri, cu o cilindree de 275 cc pe cilindru. Patru 275 GTB Competizione Speciale au fost construite in 1965, fiecare fiind echipat cu un motor de 250 LM. Intreaga caroserie a fost realizata din aluminiu subtire, iar sasiul a fost construit din magneziu si otel perforat cu gauri peste tot. La un moment dat, greutatea redusa a Specialelor a reprezentat o problema, iar FIA a refuzat sa omologheze modelul ca si candidat GT. Aceasta problema a fost depasita numai dupa ce Enzo Ferrari a amenintat ca va abandona complet sportul cu motor si s-a ajuns ulterior la un compromis.O versiune de seria II a modelului 275 GTB a aparut in 1966. Era cunoscut sub numele de 275 GTB/C, unde C inseamna „Competizione”. Au fost construite in total douasprezece 275 GTB/C, echipate fie cu motor cu doua came, fie cu patru came. Suspensia a fost facuta mai rigida prin arcuri suplimentare.
Caroseria a fost montată pe un sasiu super usor si acoperita de panouri ultrasubtiri din aluminiu, care erau la jumatate mai groase decat cele folosite pe 275 GTB. Intreaga sectiune din spate a fost intarita cu fibra de sticla pentru a preveni indoirea acesteia. Multe piese au fost turnate in magneziu pentru a pastra greutatea mica. Din cauza unei erori materiale care a limitat 275 GTB/C la un motor cu trei „carburanti”, GTB/C-urile au trebuit sa foloseasca trei Weber 40DF13 in loc de sase carburatoare 38DCN, ceea ce a afectat puterea lui.
CMC a avut ocazia rara de a documenta in detaliu GTB/C #09015, in starea sa initiala. Masina este a doua Competizione produsa din seria II si una dintre ultimele masini din clasa GT construite de departamentul de curse de la Maranelo. De-a lungul carierei sale de curse, modelul 275 GTB/C a acumulat un numar destul de mare de victorii.