Cosul este gol
Comenzi telefonice:
0724 589 879
0754 589 879
Program: L-V 10-18
Autentificare
Newsletter
Creeaza-ti cont si aboneaza-te la NEWSLETTER!
aboneaza-ma
Noutati
Ce cadouri sa alegi pentru colegii de munca? (30 mar 2016):
Sa alegi cadouri potrivite pentru colegii de munca poate fi destul de dificil, mai ales daca nu...
Citeste mai multe pe Blogul de Cadouri si Bijuterii Luxury Gifts
Ce cadouri sa alegi pentru colegii de munca? (30 mar 2016):
Sa alegi cadouri potrivite pentru colegii de munca poate fi destul de dificil, mai ales daca nu...
Citeste mai multe pe Blogul de Cadouri si Bijuterii Luxury Gifts
O vara a evenimentelor
O vara plina de evenimente
Daca toamna se numara bobocii, ei bine, vara se numara.. evenimentele. Fie ca e sfarsit de an scolar, cu cadouri pentru absolventi sau cadouri pentru profesori, fie ca e nunta sau botez, cu cadouri pentru miri, cadouri de botez sau cadouri pentru nasi, fie ca sunteti invitat sau organizator, cautarile pentru cadouri cu stil sau cadouri cu semnificatie sunt la ordinea zilei. Pentru a va simplifica misiunea, am selectionat cele mai inspirate idei de cadouri si le-am organizat astfel incat goana dupa cadou sa se transforme intr-o experienta relaxanta si lejera. Si daca totusi nu gasiti cadoul ideal, consilierul nostru va va ajuta sa gasiti exact ceea ce cautati. Poate fi un set de pahare pentru miri, o caseta pentru amintiri de la nunta, un sfesnic argintat sau o icoana ortodoxa – cadouri de nunta. Poate fi un suport pentru certificatul de nastere, o pusculita sau o casetuta pentru prima bucla – cadouri de botez. Ori poate fi un tablou, un ceas deosebit, un aranjament pe pietre pretioase – cadouri pentru nasi. Bijuterii de seara cu cristale Swarovski – cercei, coliere sau bratari pot accentua o tinuta deosebita pentru o prezenta de neuitat la un astfel de eveniment. Si chiar daca nu participati la vreun eveniment vara asta, puteti sa va rasfatati cu cele mai noi obiecte din colectiile LuxuryGifts, cadou dupa un an de munca.
citeste mai mult...
Cum cumpar?
Modalitati de cumparare:
1. Comanda online
  1. Aleg produsul, scriu cantitatea, apas butonul „adauga produsul in cos”.
  2. Daca mai doresc un alt produs apas „continua cumparaturile” si repet pasii de la pct.1
  3. Pentru ambalaj de cadou sau felicitare bifez casutele corespunzatoare
  4. Daca am deja cont, aleg „comanda cu inregistrare”, introduc adresa de email si parola si intru in cont.
    1. Verific adresa de livrare si cea de facturare. Daca vreau factura pe firma, dar sa primesc produsele acasa, modific datele de facturare.
    2. Aleg metoda de plata (ramburs, in cont sau online)
    3. Revad comanda si suma finala cu toate taxele incluse, avand posibilitatea de a le modifica
    4. Bifez casuta "termeni si conditii" si apas "finalizeaza comanda"
  5. Daca nu am cont dar doresc sa-mi fac pentru a putea acumula puncte de loialitate si a nu mai introduce datele la fiecare comanda, apas "comanda cu inregistrare" si "client nou" unde voi introduce datele mele. Se repeta pasii de la pct. 4
  6. Daca vreau sa fac comanda fara sa creez cont apas "comanda fara inregistrare", completez toate campurile si apas "finalizeaza comanda". Pentru comenzi fara inregistrare exista o singura varianta de plata si livrare: prin Fan Courier, cu ramburs.

Dupa lansarea comenzii veti fi contactat(a) in aceeasi zi pentru confirmarea comenzii si pentru a va comunica situatia stocului daca unul din produsele comandate nu se afla in stoc.

2. Comanda telefonica

Sunati la telefon 0724 LUXURY (0724 589 879) si un membru al echipei Luxury Gifts va prelua comanda si detaliile necesare pentru livrare.

Programul de lucru este de Luni pana Vineri, intre orele 10:00-18:00.

CUM SE FACE LIVRAREA/CAT COSTA TRANSPORTUL

Momentan, livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei si doar cu ajutorul serviciilor de curierat rapid (Fancourier). Daca faceti comanda pana in ora 15.00, livrarea se face in 24 de ore iar daca efectuati comanda dupa ora 15.00 coletul va ajunge in 48 de ore. Comenzile plasate de vineri dupa ora 15.00 pana luni, vor fi livrate marti. Intervalul orar in care se fac livrarile este 9-17.

ATENTIE: In cazul in care adresa de livrare se afla intr-o localitate ce nu este in aria de acoperire a Fan Courier, costul transortului se majoreaza si poate ajunge pana la 50-70 lei. In acest caz plata comenzii trebuie efectuata in avans. Va vom comunica la confirmarea comenzii costul transportului si veti avea posibilitatea de a renunta la comanda. O alta optiune este aceea de a ridica dumneavoastra coletul de la sediul Fan Courier din cea mai apropiata localitate.

Transportul este GRATUIT pentru comenzile mai mari de 100 lei, pentru comenzile sub 100 lei costul transportului este de 9 lei.

Modalitati de plata
1. Plata ramburs

Daca alegeti plata ramburs, costurile totale (produsele cumparate plus costul transportului) se achita reprezentantului companiei de curierat rapid care face livrarea marfii, in momentul in care marfa este livrata.

Folosind aceasta metoda de plata adresa de livrare trebuie sa fie aceeasi cu adresa de facturare (nu puteti trimite un cadou altei persoane folosind aceasta metoda de plata pentru ca persoana respectiva va trebui sa achite contravaloarea produselor si transportului).

Returnarea Produselor

In ceea ce priveste problemele ce pot aparea la produsele livrate de catre magazinul nostru, nu ezitati sa ne contactati la numarul 0724 LUXURY (0724.589.879) sau sa ne scrieti un e-mail la adresa sales @ luxurygifts . ro, pentru a identifica cea mai buna modalitate de solutionare a acestora.

In situatia in care produsul pe care l-ati comandat nu este pe placul dumneavoastra sau nu sunteti multumit de calitatea acestuia, aveti posibilitatea de a va razgandi si de a-l returna in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

  • Conform acceasi OUG 34/2014 mentionata in paragraful anterior, cheltuielile de transport al produsului returnat catre sediul nostru, revin in sarcina consumatorului. Rugam clientul sa ambaleze cu grija obiectul pe care doreste sa il returneze, astfel incat acesta sa fie bine protejat in timpul transportului. In caz contrar, LUXURY CONCEPTS SRL va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorari.
  • Felicitarile personalizate si ambalajele pentru cadou nu pot fi returnate, data fiind natura lor de produse personalizate, iar astfel, suma achitata initial pentru acestea nu poate fi returnata.
  • Pentru a se realiza returul, produsul trebuie sa fie returnat in starea sa originala, cu ambalajul original si fara urme de utilizare sau deterioare.
  • Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura si in funcție de caz de chitanta originala emise de LuxuryGifts.RO.

Daca returul se realizeaza conform conditiilor enumerate mai sus, contravaloarea produsului returnat se va achita prin virament bancar in maxim14 zile calendaristice de la primirea anuntului de retragere din contract (retur) din partea clientului.

Rambursarea poate fi amanata pana la data la care produsele vor ajunge la sediul magazinului LuxuryGifts.Ro.

In momentul in care clientul decide sa returneze un produs, acesta trebuie sa completeze conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, urmatorul Formular de Retragere.

Formularul de retragere pe care magazinul LuxuryGifts.Ro il propune clientilor sai este in conformitate cu reglementarile TRUSTED.ro:

Model de retragere sugerat de TRUSTED.ro, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

In situatia in care clientul hotaraste schimbarea din motive personale a produsului achizitionat cu un altul, acesta trebuie sa transmita un e-mail la adresa sales @ luxurygifts. ro si sa intruneasca urmatoarele conditii:

  • Conform OUG 34/2014, cheltuielile de transport catre sediul nostru al produsului care se doreste a fi schimbat, revin in sarcina consumatorului. Rugam clientul sa ambaleze cu grija obiectul pe care doreste sa il schimbe, astfel incat acesta sa fie bine protejat in timpul transportului. In caz contrar LUXURY CONCEPTS SRL va fi exonerat de orice responsabilitate.
  • Felicitarile personalizate si ambalajele pentru cadou nu pot fi returnate, data fiind natura lor de produse personalizate, iar astfel, suma achitata initial pentru acestea nu poate fi returnata.
  • Pentru a putea realiza schimbarea, produsul trebuie sa fie returnat in starea sa originala, cu ambalajul original si fara urme de utilizare sau deterioare.
  • Produsul care se doreste a fi schimbat trebuie sa fie insotit de factura si/sau chitanta originala emise de LuxuryGifts.Ro.
  • Cheltuielile de transport pentru noua expediere revin in sarcina consumatorului.

Magazinul LuxuryGifts.Ro functioneaza in baza recomandarilor oferite de specialistii TRUSTED.RO:

Informații importante oferite de TRUSTED.ro despre dreptul consumatorului de retragere, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

Informații pentru consumatori

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:

- de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)

sau

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

sau

- de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru AICI formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

In situatia in care clientul intampina dificultati cu privire la o comanda si problema nu pare a fi rezolvata telefonic sau prin e-mail, acesta este rugat sa transmita un e-mail la adresa office@luxurygifts.ro, urmand a fi contactat de un supervisor pentru concilere amiabila gratuita.

LuxuryGifts.ro este proprietatea LUXURY CONCEPTS SRL, Capital Social 200 Lei, societate inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/15200/2008, CIF RO24432995.

GARANTIA PRODUSELOR Luxury Gifts.ro

Garantia comerciala e in vigoare timp de 10 zile calendaristice, luate in calcul de la data cand produsul a fost livrat clientului. Dupa expirarea acestei perioade produsele nu se mai inlocuiesc.

Toate produsele LuxuryGifts.ro sunt supuse unui proces manual de verificare calitativa in momentul receptionarii produselor de la furnizorii nostri. In urma acestui proces eventualele produse cu defecte de fabricatie sunt eliminate inainte ca acestea sa ajunga la clientii nostri. Din acest motiv, defectele de fabricatie la produsele livrate de LuxuryGifts.ro sunt extrem de rare.

Nu se asigura garantie pentru produsele care prezinta semne evidente de uzura, utilizare necorespunzatoare sau orice semn care indica faptul ca defectul putea fi cauzat de altceva decat de o problema/defect de fabricatie.

Sfaturi utile pentru a fi siguri ca nu aveti nevoie de garantie:

Intretinerea si pastrarea bijuteriilor

  • Bijuteriile nu trebuie expuse niciodata la soare foarte puternic pe perioada indelungata
  • Cremele, parfumurile, alcoolul cat si orice alt tip de detergent abraziv au un efect negativ asupra bijuteriilor de fantezie.
  • Bijuteriile sunt produse fragile si este foarte important cum le pastram pentru ca acestea sa nu se murdareasca sau sa se deterioreze. Pentru aceasta, recomandam pastrarea acestora in cutia/ambalajul original.

Intretinerea si pastrarea obictelor decorative

  • Pentru curatare folositi o panza uscata si moale.
  • Nu folositi alcool sau orice tip de detergent chimic.
  • Nu folositi detergenti abrazivi sau alte materiale abrazive pentru curatare.

Urmatoarele drepturi ale consumatorului nu sunt afectate prin garantia oferita:

  • Raspunderea legala pentru pentru lipsa de conformitate ramane in vigoare confrom Art 5-14 legea 449/2003, republicata 2008 si modificata deja prin OUG 174/2008.
  • Raspunderea legala pentru vicii ascunse este valabila conform art. 1352 Cod Civil.

 

 

Cadouri de Paste |  Cadouri de Sf. Valentin |  Cadouri 1-8 martie |  Martisoare
© LuxuryGifts.ro 2017
Website Security Test